Doorgaan naar hoofdcontent

Massages mogen weer!

De vlag kan uit, want met ingang van 15 januari 2022 mag ik weer masseren! 
De coronomaatregelen zijn versoepeld en dat maakt het mogelijk om weer massages aan te bieden. 

U kunt me mailen of bellen om een behandeling in te plannen. Welkom!!!

Populaire posts van deze blog

Na de lockdown...

Bijgewerkt 28/06/2021 Massage: Sinds 3 maart 2021 mag ik, na de strenge coronamaatregelen, weer massages aanbieden! Vanaf toen heb ik, met de noodzakelijke voorzorgsmaatregelen, dit onderdeel van Mijn Handreiking met liefde weer opgepakt.  Er kunnen nu weer gemakkelijker afspraken ingepland worden! We stemmen af of we wel of geen mondkapje dragen en ik houd aandacht voor ontsmetten en ventileren. Bij geschikt weer kan een massage ook in de beschutte tuin plaatsvinden! Met de geldigheid van de 5 strippenkaarten en cadeaubonnen ga ik soepel om. Rouwbegeleiding:  Deze sessies hebben gelukkig steeds kunnen doorgaan! Voor wie dat beter/veiliger voelde konden we middels (beeld)bellen of wandelen de afspraken continueren of opstarten. Het afgelopen jaar zijn dit waardevolle alternatieven gebleken, en voor wie dat wil kan het nog steeds op deze manier.  Voor wie zonder klachten is kan een sessie in mijn praktijk nog altijd met de nodige voorzichtigheid als afstand houden, ventileren, ontsmette

Mijn Handreiking heeft iets te vieren!

Deze week was het feest, en dat werd met de cliënten gevierd met gebak! Het was op 21 juli precies 5 jaar geleden dat ik Mijn Handreiking inschreef bij de Kamer van Koophandel. Sindsdien heb ik heel verschillende mensen met dito vragen en uitdagingen mogen begeleiden in hun proces. Meestal vrouwen en mannen die hun partner verloren, maar bijv. ook een moeder van een doodgeboren kindje, (jong)volwassenen die rouwden om een overleden ouder, een moeder wier jongvolwassen zoon niet meer verder wilde leven en een vrouw met (verlies)vragen rond haar relatie kwamen op mijn pad. Daarnaast waren er mensen die ik puur voor de ontspanning voor een korte of uitgebreide massage op mijn massagetafel 'onder handen' mocht nemen. Verder heb ik in Thuiszorg Dichtbij een fijne, vaste opdrachtgever voor wie ik nazorg- en evaluatiegesprekken voer met nabestaanden van door hen verpleegde cliënten. Voordat covid-19 roet in het eten gooide heb ik een paar keer een massagetraining mogen aanbieden aan m

Informatieavond Vrouwen van Nu, Baflo

Op uitnodiging van Vrouwen van Nu te Baflo heb ik 17 oktober jl. samen met uitvaartverzorgster Marij Jonkmans (Sakura Uitvaartbegeleiding) een programma aangeboden aan 20 dames. Het thema was "Au, ik rouw" - Een lichte avond over een zwaar onderwerp: de laatste levensfase, dood, uitvaart en rouw. Ons doel was om op een ontspannen manier in gesprek te gaan met elkaar en informatie en ervaringen uit te wisselen over dit thema. De lichtheid die wij nastreefden werd bereikt door de manier waarop Marij en ik de vrouwen (met een oefening in tweetallen als binnenkomer) benaderden en betrokken bij onze verhalen. De vele kaarsjes en de fleurige zonnebloemen waarmee we het dorpshuis van Baflo hadden ingericht onderstreepten deze sfeer. Er was veel ruimte voor inbreng, vragen en humor! Zeer tevreden en enigszins trots kan ik zeggen dat wij ons doel hebben bereikt: de aanwezige vrouwen gaven na afloop aan dat het hen (vaak tot hun verrassing)  ".....was meegevallen", dat ze he